راهنمای خرید ورق استیل
نوشته شده توسط : mehradsteel

از مهم ترین ویژگی‌های منحصر به فرد استیل به خواص ضدخوردگی و ضدزنگ‌زدگی آن می‌توان اشاره کرد. برای خرید ورق استیل اول باید به نوع استیل مناسب با صنعت مورد نظر آگاهی داشته باشید. سپس با یکی از روش‌های خرید نسبت به تهیه ورق استیل مورد نیاز خود، اقدام کنید. در این مقاله از دانشنامه فولاد مهراد با ما همراه باشید تا راهنمای خرید ورق استیل به صورت گام به گام را برای شما عزیزان شرح دهیم.

گام اول:

انتخاب نوع ورق استیل مناسب با صنعت مورد نظر

اولین گام برای خرید ورق استیل، نوع ورق استیل مناسب با صنعت مورد استفاده شماست. هر نوع ورق استیل خواص و ویژگی‌های متفاوتی دارد که سازگار با شرایط محیطی خاصی می‌باشد. به همین دلیل انتخاب ورق استیل مناسب، از ضروریات است.

صنایع غذایی:

صنایع غذایی از صنایعی است که نوع تجهیزات آن اهمیت زیادی دارد، چرا که مستقیماً با سلامت جامعه سروکار دارد. ورق‌های استیل چون قابل شستشو و بهداشتی هستند و از طرفی آلودگی به خود جذب نکرده و قابل ضدعفونی کردن هستند، برای این صنعت، مناسب می‌باشند.

گریدهای ۳۰۴، ۳۱۶ و ۴۳۰ ورق استیل، بیشترین کاربرد را در صنایع غذایی دارند. این گریدها علاوه بر اینکه ضدخوردگی و ضدزنگ هستند، قابلیت شکل‌پذیری و جوشکاری بالا نیز دارند.

 

صنایع خودروسازی:

ورق استیل مناسب برای خودروسازی باید دوام و استحکام خوبی داشته باشد و ایمنی خودرو را تضمین کند. در صنعت خودروسازی از ورق استیل۴۳۰ و ۴۱۶ بیشترین استفاده می‌شود. اما از انواعی دیگری مانند ورق‌های ۴۰۴، ۴۱۶، ۴۲۰ و ۴۶۰ در پایه موتور، صفحات کلاهک و… و از ورق استیل ۳۰۴ در بدنه خودرو و قطعات داخلی و اگزوز استفاده می‌شود.

صنعت نفت و گاز و پتروشیمی:

مخازنی که در صنایع نفت و گاز به کار می‌روند در معرض انواع مواد خورنده قرار می‌گیرند. از طرفی برخی صنایع پتروشیمی در محیط‌های دریا قرار گرفته‌اند، بنابراین شرایط محیطی کلریدی بر آنها حاکم است. به همین دلیل باید از ورق استیلی استفاده شود که در برابر انواع محیط‌های اسیدی و بازی مقاوم بوده و دچار خوردگی نشود. ورق استیل ۳۱۶ چنین ویژگی‌هایی دارد.

صنایع پزشکی:

صنعت پزشکی نیز مانند صنعت غذایی از صنایعی است که بهداشت در آن حرف اول را می‌زند. تجهیزات پزشکی در معرض انواع مواد ضدعفونی خورنده قرار می‌گیرند. همانطور که گفته شد، استیل فلزی است که آلودگی جذب نکرده و به سرعت تمیز می‌شود. ورق استیل ۳۰۴ چون درصد کربنی پایینی دارد، مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی دارد.

صنایع ساختمانی:

ورق استیل در صنعت ساخت و ساز کاربرد فراوانی دارد. انواع ورق‌های ۳۱۶ و ۳۰۴ استیل از آنجایی که قابلیت جوشکاری و شکل‌پذیری بالایی دارند، در این صنعت بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پیشنهاد نویسنده: بهترین قیمت میلگرد ساختمانی 

گام دوم:

انتخاب روش خرید

در صورتی که ورق استیل مناسب صنعت خود را پیدا کردید، در قدم بعدی باید مناسب‌ترین روش خرید را انتخاب کنید. انواع روش خرید ورق استیل به شرح زیر است:

روش حضوری:

در این روش، صاحبان صنایع می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش، نسبت به تهیه محصول مورد نظر خود اقدام کنند. برای ثبت سفارش ورق استیل مورد نیاز خود در اصفهان میتوانید به انبار فولاد مهراد، مراجعه و پس از بررسی و کسب اطلاعات لازم، خرید خود را به آسانی ثبت کنید.

روش غیرحضوری:

در روش غیرحضوری، صاحبان صنایع می‌توانند به صورت تلفنی و یا اینترنتی، ورق استیل مورد نیاز خود را از تأمین‌کننده‌های استیل در کشور، تهیه کنند. این روش هم زمان کمتری می‌برد و هم امکان مشاوره با کارشناسان این حوزه را فراهم می‌کند.

 

پیشنهاد نویسنده: بهترین قیمت میلگرد صنعتی

گام سوم:

مشاوره پیش از خرید

خرید ورق استیل مناسب، از مهمترین مراحل تولید در یک صنعت است. عوامل مختلفی در انتخاب ورق مناسب و روش خرید مؤثر است که در بالا به آنها اشاره شد. اما بهتر است قبل از خرید با هر روشی که انتخاب می‌کنید، از متخصصان این حوزه مشاوره بگیرید. کارشناسان، قیمت ورق استیل مورد نظر شما را اعلام کرده و شما را در جهت انتخاب بهترین نوع ورق، راهنمایی می‌کنند. از طرفی در صورتی که ورق استیل مورد نظر شما در بازار موجود نباشد، بهترین جایگزین آن را بر اساس ویژگی‌های مشترک، معرفی خواهند کرد.

از طرفی ممکن است چندین نوع استیل، ویژگی‌های مورد نظر برای صنعت شما را دارا باشند و انتخاب را برای شما سخت کنند. در این مرحله مشاوره با کارشناسان بهترین راه برای انتخاب نوع مناسب است که شما خریداران محترم میتوانید با شماره های درج شده در سایت با بخش ورق تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات کافی سفارش خود را ثبت کنید.

و در آخر:

برای خرید ورق استیل مناسب خود، بهتر است مراکزی را انتخاب کنید که علاوه بر ارائه مشاوره در حین خرید، بهترین قیمت ورق استیل را ارائه دهند. ما در انبار فولاد مهراد با بهترین کارشناسان فروش در خدمت شما خریداران آهن آلات هسیتیم تا بتوانید به آسانی سفارش خود را ثبت کنید. مجموعه ما با ارائه مشاوره به مشتریان گرامی آنها را در جهت خرید بهتر، راهنمایی می‌کنند. پس از آن مشتری نوع مناسب را انتخاب کرده و شرکت، پیش فاکتور ارائه می‌دهد. در صورت تأیید پیش فاکتور توسط مشتری، اجناس از انبار بارگیری شده و به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

پیشنهاد نویسنده: بهترین قیمت میلگرد کلاف 





:: برچسب‌ها: انتخاب نوع ورق استیل , مشاوره خرید ورق ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: